Ksenija Pajčin i Filip Kapisoda doživeli saobraćajnu nesreću

Ksenija Pajčin i njen dečko Filip Kapisoda doživeli su tešku saobraćajnu nesreću u selu Lisović kod Barajeva! Reno megan crnogorskih tablica, kojim su putovali u Ksenijinu vikendicu, potpuno je uništen! Pevačica i maneken zbrinuti su u Urgentnom centru i nalaze se van životne opasnosti, izvestio je Press

Kako Press saznaje, automobil, kojim je upravljao Kapisoda, sleteo je s puta i udario u trafo-stanicu. Pajčinka je udarila glavom u šoferšajbnu i zadobila povrede glave, dok je Filip samo ugruvan. Meštani Lisovića zbrinuli su povređene u svojoj kući, a potom su kolima Hitne pomoći prebačeni u Urgentni centar, gde su im sanirane povrede.

- Hvala bogu, dobro smo! Šta je - tu je, važno je da smo preživeli. Sam Bog nas je spasao - kaže Ksenija za Press.
Vidno uzrujana pevačica pokušala je da prepriča kako je došlo do nezgode.
- Rano ujutru krenuli smo u moju vikendicu u Lisoviću kod Barajeva, koja se nalazi u blizini „Farme". Put je bio veoma klizav. Auto je proklizao i udario u trafo-stanicu! Sleteli smo s puta malo pre mesta na kome je Viktorija nedavno imala udes. Automobil je skroz uništen! Filip je vozio, ali nije kriv jer smo išli sporo. Kada je došlo do udesa, u rukama sam držala svoje kuče Milisava, pa nisam mogla da se oduprem. Udarila sam glavom o šoferku, a Filip je ugruvan - kaže Ksenija u jednom dahu, i dodaje da su ih odmah nakon nesreće zbrinuli meštani Lisovića.
- U pomoć su nam prvi pritekli meštani, koju su nas smestili u svoju kuću. Odmah su pozvali Hitnu pomoć, koja nas je prebacila u Urgentni centar. Ušili su mi glavu i sada se nalazim na još nekim ispitivanjima. Treba da provere da li imam unutrašnje povrede. Rekli su mi da ću neko vreme biti na kućnoj nezi i da mi je potrebno mirovanje. Ne nerviram se zbog nekoliko šavova na glavi. Uz mene su sve vreme moja majka i otac - kaže Pajčinka.
PR Urgentnog centra Drago Jovanović za Press kaže da su Ksenija i Filip zadobili lake povrede i da su, posle detaljnih pregleda, pušteni na kućno lečenje. Kako saznajemo, protiv Filipa će biti podneta krivična prijava.
Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP