Katarina Radivojević - Skinula se sa ponosom

Srpska glumica, koja je u Hrvatskoj stekla veliku popularnost zahvaljujući glavnoj ulozi u hit-seriji „Najbolje godine“, otvoreno je pričala za zagrebački „Globus“ o tome da je pisala erotske priče, bila animator na dečjim rođendanima za 10 maraka...

O golotinji i eksplicitnim seksualnim scenama u filmu „Morfijum“ Katarina kaže: - Meni je pre svega bila velika čast da glumim u filmu Alekseja Balabanova, to razumeju oni koji nešto znaju o filmu. Onih koji ne znaju i bave se samo mojom golotinjom u tom filmu, mi je žao. Današnje vreme je vreme voajerizma, ljudi se ne bave onim što je bitno, nego pitanjima ko s kim, i gde, i ko je koga ostavio.

- Zašto sam se skinula? Ja znam. Imam telo koje ovako izgleda sada, a za deset godina neće. I ponosna sam, nije me sramota što sam to uradila.
Na pitanje da li njena odlučnost, pa i agresivnost potiču od ličkih korena, Katarina je odgovorila:
- Mislim da je važno da svako zna svoje korene. Moja baka je otišla iz sela Zavođe Pavlovo, pored Gospića, posle Prvog svetskog rata. Mogu za sebe da kažem da sam Srpkinja pravoslavne vere, a o svojim ličkim korenima mislim isto kao i Nikola Tesla. Baka je bila velika partizanka, nosila je punđu kao Jovanka. Kad je počeo rat i nestalo novca za letovanje, kod očevih roditelja u istočnoj Srbiji provodila sam po dva meseca i radila seoske poslove. To je bila vaspitna mera moga dede Milisava, koji nas je vodio čak i na kopanje.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP